Tinkerbell Pink Glitter Wings My Journey...My Life...My Family.....: Honeymoon @ Bali part 1

Qaseh My Love

Qaseh My Love

Monday 21 January 2013

Honeymoon @ Bali part 1


Ini la pengalaman pertama sepanjang perjalanan hidup aku, melancong ke luar negara (BALI INDONESIA). Masa ni aku g honeymoon.. peeewittt.. da lme da, 28 okt 2008, tpi kenangannya tetap segar di ingatan.. romantik habis la mse tu, maklum la pengantin baru.. mase ni aku gi dgn pakej yg disediakan. Mase tu ikut tourist guide x pandai lgi nk g sendiri.. kos perbelanjaan aku n husband RM 3000.00 (pakej include sume skali la) aku n husband stay kat sna 5 hr 4 mlm.. tpi rse x puas. Banyak tempat yang kami da pergi, tpi mf la da x ingat nme tempat2 yg kami pegi tu, cume ble share gmbar2 je kat bwh ni.. BALI? memang cantik & sesuai sgt bgi pasangan2 yg nk g honeymoon.. nk shoping x sesuai kot. So bg pasangan yang baru kahwin, kalau nk g honeymoon BALI tempat yg paling sesuai..Sepanjang di sana aku & suami dilayan seperti puteri raja hehe, alhamdullilah kami dpt 2 org tourist guide yg baik, mereka memberikan layanan yg SUPERB!! . Disana memang susah nk cari makanan yg halal, tpi jgn rsu kalu ade tourist guide dieorg akan bawa kite mkn kat tempat yg halal.



Kali pertama naik kapal terbang, Excited ckit ambik gmbr.. Mula rse seram jgk, bile da naik ok je..
















Bunga ape ni ye, aku pun x pasti.. jumpa terus snap.



Die ni da curi getah rambut aku, berani ambik kat pale aku.. terpaksa beli baru.. huhu..




 Mase ni dieorg buat persembahan budaya dieorg.













Pertama kali aku tengok orang memancing dalam laut..



































Ini la hotel yang kami duduk, name x ingat dah.



No comments: