Tinkerbell Pink Glitter Wings My Journey...My Life...My Family.....: Intro dari empunya blog..

Qaseh My Love

Qaseh My Love

Sunday 20 January 2013

Intro dari empunya blog..

A

Hye kali ni aku cuba nk serius dalam dunia blogging. So bile di fikirkan rasanye memang sesuai la aku buat satu blog mengenai trip-trip yang aku da pegi samada dalam atau luar negara. Tujuannya bukan nak menunjuk sekadar nak share pengalaman yang ta brape nk banyak ni.Aku ni tak brapa pandai la bab nk menyusun ayat dalam blog. Jadi sekiranya ade kata2 yang korang tak sedap nak didengar, harap maaf. Aku ni kira junior juice dalam dunia blog hehe.. Well dengan ini termeterailah blog aku dan insyaallah lepas post ni akan disusuli dengan trip-trip yang aku janjikan nak letak dalam blog aku.

2 comments:

lurzah said...

Seronoknye semua orang dalam gambar ni. Tapi kenapa x perasan yang lagi seorang tu?

Unknown said...

Da tu yg sorang lgi tu jdi photographer..