Tinkerbell Pink Glitter Wings My Journey...My Life...My Family.....: Happy Birthday To Me.. hahaha..

Qaseh My Love

Qaseh My Love

Saturday 16 February 2013

Happy Birthday To Me.. hahaha..

Assalamualaikum..
Baru ade kelapangan nk post, Nk story mori ckit kat U alls, Disebabkan bulan ni masih bulan february which is masih bulan untuk aku, so nk cerita mengenai aku lagi, sudi la kiranya korang membaca, kalau ade yang x sudi boleh la tekan butang X di sebelah kanan anda. 10 FEB 2013 genap umurku 30 tahun, rasenye aku semakin matang dalam menepuhi dunia ni.. banyak telah aku pelajari dalam hidup ini,  terlalu banyak pengalaman pahit dan manis yang telah aku lalui. Semua ini telah menjadikan aku lebih dewasa & tabah mengharungi dugaan yang datang. Aku sangat bersyukur dengan ape yang aku ada sekarang. Alhamdullilah...

Ok, sebenarnye aku nk share pasal majlis harijadi aku yg telah berlangsung di TERATAK BONDAKU pada 11/2/2013 baru2 ni yg telah di SPONSOR oleh aku sendiri,en suami & kakak kesayangan ku, bukan ape, pd mulanye x plan pun nk celebrate mcm ni, maklum la da tua, tpi x sangka jdi meriah, terharu pulak rasenye. CREDIT untuk mak aku ( Zaiton Kamis) Mak cik aku (Nafissa Abd Rafeck) & kakak aku (Zuriamie Mohd Othman) coz telah meneyediakan jamuan yang best. They are the best MASTER CHEF. Antara menu yg telah disediakan, Chicken BBQ, Lamb chop, steamboat, mee hoon, ikan bakar,udang bakar, cocktail, coleslaw, Air sirap, kuih muih, buah tembikai & my favourite Kek chocolate indulgance from secret recipe.

Majlis ku dimulakan dengan bacaan TAHLIL & DOA SELAMAT dari bapa saudaraku Imam Ghazali Abdullah. Terima kasih pada beliau serta saudara mara yang bertungkus lumus bekerjasama bagi merealisasikan majlis ini. Juga terima kasih buat tetamu dan sahabat2 yang sudi hadir bagi memeriahkan dan menyerikan lagi majlis hari jadi org tua ni.. huhu.. Jom kite tengok gambar2 yang sempat photographer sy ambik EN HAZRUL NIZAM MOHD TAHA (UCUK ACAM SAYE ;)




Prepairation sebelum majlis. Rajin adik2 aku ni hai...


Sebab bro aku ni la mee hoon jdi sedap.. nyum..nyum..



Emmm Maksue aku sorang ni sibuk inteprem je.. Bajet cun la tu posing pkai kain batik.. huhu.



BBQ and lamb chop terbaikkk dari kakak aku.




Ni la MASTER CHEF yg aku ckp.. WALLLAAAHHH...



aktiviti anak aku bile x dpt layanan dr umminye..


Waacaaaa.. Pak cik aku termasuk org kuat sms majlis aku.


Alahaii.. sampai sakit blakang adik2 aku, penat sangat ciannye..


Bacaan Tahlil n Doa Selamat dari pak lang aku.


LETS PARTY!! Ramaikan, kehadiran tetamu yg tak di jangka ramai mcm ni.


Haahaha, lupa tiup lilin da potong kek, Nervous plak da tua2 smbut hr jadi.. APTB!



Happening plak majlis aku ni..





With my BFF Norbaizura Mohd Saad.
 TQ coz hadiahkan Shawl yg sgt cantik!



 With my BFF Marini Mohammad


 With my BFF Hafiza Nordin
Dah bertahun2 lamenye aku x jumpa sahabat2 aku ni, x sangka jumpa di hari jadi ku.. rasanye hadiah yang besar utk aku




 Bersama mak aku dan Keluarga Mertua ku yang tercinta






 With my Ucuk Acam.. Sayang sampai akhir hayat.


 Bersama Mak, Paklang, Maklang and Ayu













5 comments:

sazalina said...
This comment has been removed by the author.
sazalina said...

menarik untuk dibaca :D
berdakwah la sementare msih hidup akk spupu yg amat ku kagumi :)

Unknown said...

Im so jealous tak dapat joint seriously.. anyway Yan happy besday sorry lambat..just discover your blog and it is so nice... teruskan menulis supaya kita jauh dimata tapi dekat dihati .. sedih bila ingat kan zaman kita muda2 dulu... kalau lah haritu aku dapat joint kan??? I wishh... love you

Unknown said...

Tq mang, jgn sedih2 da lagu aku ni sedih.. hehe, satu hari kite pasti bertemu. Anyway korang sume tetap dihati aku walau jauh dimata.

Unknown said...

Tq adikku, doakan suatu hari akan terbuka pintu hati ini untuk menjadi muslimah yang sejati mcm awak.;)