Tinkerbell Pink Glitter Wings My Journey...My Life...My Family.....: honeymoon @ Bali part 2

Qaseh My Love

Qaseh My Love

Wednesday 23 January 2013

honeymoon @ Bali part 2




Hye masih lagi di Bali, Layanan org2 disana sgt istimewa, aku sempat rakam video ni tpi sekejap je.. so suweeeettt..sambil makan bersama suami tercinta ade org hiburkan. huh.. terasa mcm bru kahwin plak bile terkenang semula..





The next day, tak igt hari yg ke berapa, aku and husband buat xtvt PARASAILING.. seronok sangat..
terbang diangkasa.










hah, ini aktiviti yang paling aku suka sepanjang duduk disana.. SCUBA DIVING.. Ini juga kire pengalaman pertama aku, snookling pun tak pernah tetiba terus nk Diving.. tkut juga. Sebenarnye aku ni bknla power sgt berenang, kalau setakat berenang kat pool ble la, nsib baik En hubby aku ni power ckit la.. die yg tlong bw aku smpai ke dasar laut. Alhamdullilah aku ble bertahan selama 45 minit dalam laut tanpa lesen. haha. Macam2 jenis ikan aku jumpa, ikan duyung je yg takde hehe. Sgt cantik dasar laut, sebelum ni tgk kat dalam TV je, tpi bile tgk real WOW! Tapi sebelum terjun dlm laut brother kat bawah ni la yang banyk bg tunjuk ajar pd kami. Die ajar mcmmn nk guna alat2 tu, then cara nk bernafas guna alat tu, mula2 susah jgk coz tekanan dlm laut tinggi, telinga jd skit.. lm2 ok la. Jom kite tgk gmbr2 yg sempat aku ambik mase kat dlm laut..



Seksikan brother ni.. kahkahkah..


  Tgh fokus.. maklumla first time, tkut lemas dlm laut..












 Alhamdullilah, kiteorg selamat.. tak kena makan kat shark.. huhu..









3 comments:

lurzah said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

awesome babe.. I should try this one day.. masalah nya anak dah berderet... bestt.. dan ko sangat kuruss... hihihi

Unknown said...

Biar anak berderet, mood honeymoon mesti selalu kena ade.. Kurus! itu beberapa tahun dahulu.. sekarang?? hehe.